08-03-2021 07:15

BEEKBERGEN - Vrijdagmiddag 18 december rond 16.00 uur ging een koolmonoxidemelder af bij een woning aan de Ruitersmolenweg in Beekbergen.

De brandweer werd opgeroepen en heeft een controle in de woning gedaan. Brandweerlieden hebben ook metingen gedaan. Dit leverde echter geen bijzonderheden op.

Waardoor de koolmonoxidemelder is afgegaan, is niet bekend.

Provincie Gelderland Meer nieuws uit provincie Gelderland

Gerelateerde nieuwsitems

brand aardbeivlinder tiel

Geparkeerde bestelbus volledig in brand

Tiel - Maandagmorgen 8 maart rond 0.00 uur was brand ontstaan in een geparkeerde bestelbus aan de Aardbe [ Lees verder ]

brand raaphorstpolderweg gouda

Bestelbus volledig in vlammen

Gouda - Maandagmorgen 8 maart rond 2.00 uur was brand ontstaan in een geparkeerde bestelbus aan de Raaph [ Lees verder ]

brand ruisvoorn veenendaal

Veel schade na autobrand op oprit van woning

Veenendaal - Zondagavond 7 maart rond 21.20 uur was brand ontstaan in een auto die op een oprit van een [ Lees verder ]

nieuws markeloseberg amersfoort

Brandweer redt kat uit boom

Amersfoort - Zondagavond 7 maart rond 21.10 uur is een kat gered aan de Markeloseberg in Amersfoort. De [ Lees verder ]

nieuws klein amerika gouda

Optocht met fakkels door centrum

Gouda - Zondagavond 7 maart rond 20.00 uur is een optocht gehouden aan de Klein Amerika in Gouda. Meerd [ Lees verder ]

brand emmastraat schinveld

Zwaargewonde door ontplofte kachel

Schinveld - Zondagavond 7 maart rond 19.55 uur was een ontploffing in een woning aan de Emmastraat in Sc [ Lees verder ]

brand europalaan goes

Auto volledig uitgebrand

Goes - Zondagavond 7 maart rond 19.35 uur was brand ontstaan in een auto aan de Europalaan in Goes. Bij [ Lees verder ]

ongeval rijksweg a29 barendrecht

Politie doet onderzoek naar ernstig ongeval

Barendrecht - Zondagavond 7 maart rond 17.40 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Rijksweg A29 in [ Lees verder ]

brand rachmaninovstraat almere

Brandweer blust kleine brand in woning

Almere - Zondagavond 7 maart rond 18.40 uur was brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Rachma [ Lees verder ]