Ongeval met fietsers in Amersfoort
Amersfoort - In de avond van maandag 22 juni omstreeks 19.00 uur is een ongeval ontstaan aan de Jan van [ Lees verder ]
NIJKERK - Maandagmiddag 22 is sinds kort op station 112 Nijkerk een gratis drinkwaterpunt van de NS geplaatst.
Doel van de NS is om in heel Nederland op 200 stations watertappunten plaatsen. Door de punten komt 90% van de reizigers tijdens zijn of haar reis langs een waterpunt. In totaal investeert de NS 3 miljoen euro om de waterpunten aan te leggen en te onderhouden in de komende 10 jaar. Ze verwachten alle 200 punten voor het einde van 2019 aan te sluiten.
De hoop is om in de toekomst op alle stations een waterpunt te realiseren. Door het realiseren van de waterpunten werkt de ze ook mee met het verminderen van zwerfafval. Op het station in Nijkerk wordt positief gereageerd op het nieuwe waterpunt en wordt de kraan regelmatig gebruikt.
Bekijk ook:
Opnieuw ruit vernield op station
Amersfoort - In de avond van maandag 22 juni omstreeks 19.00 uur is een ongeval ontstaan aan de Jan van [ Lees verder ]
Amsterdam - Maandagmiddag 22 juni niet lang na 16.20 uur kwam het tot een ongeval op de kruising Kabelwe [ Lees verder ]
Zierikzee - Maandagmiddag 22 juni tegen 16.10 uur heeft een ongeval plaatsgevonden op de Zeelandbrug - N [ Lees verder ]
Lutjegast - Maandagmiddag 22 juni even voor 15.20 uur kwam het tot een ongeval aan de Dorpsterweg in Lut [ Lees verder ]
Puttershoek - Maandagmiddag 22 juni even voor 15.10 uur heeft zich een ongeval voorgedaan aan de Kristal [ Lees verder ]
Beek - In de middag van maandag 22 juni niet lang voor 15.00 uur kwam het tot een ongeval aan de Arnhems [ Lees verder ]
Noordwijk - Op de middag van maandag 22 juni rond de klok van 14.55 uur kwam het tot een eenzijdig ongev [ Lees verder ]
Ridderkerk - Maandagmiddag 22 juni vlak na 13.50 uur is een incident ontstaan aan de Dr. Colijnstraat i [ Lees verder ]
Ridderkerk - Maandagmiddag 22 juni niet lang voor 13.05 uur kwam het tot een incident aan de Westpad in [ Lees verder ]