22-10-2021 08:52

HELMOND - Zaterdagmiddag 18 september omstreeks 16.50 uur was brand ontstaan in een woning aan de Beelsstraat in Helmond.

Het ging hier om een vergeten pannetje op het vuur. De bewoner is gecontroleerd door het ambulancepersoneel maar hoefde niet mee nar het ziekenhuis.

De brandweer heeft enkele ramen van de woning opengezet.

Provincie Noord-Brabant Meer nieuws uit provincie Noord-Brabant

Gerelateerde nieuwsitems

ongeval noordlierweg schipluiden

Bestelwagen belandt in de sloot

Schipluiden - Vrijdagmorgen 22 oktober omstreeks 6.45 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Noordl [ Lees verder ]

brand kleine marktstraat harderwijk

Veel rookontwikkeling bij grote brand in woning

Harderwijk - Vrijdagmorgen 22 oktober om 8.20 uur was een grote brand ontstaan in een woning aan de Klei [ Lees verder ]

ongeval wittekruisweg lieren

Auto botst tegen boom

Lieren - Vrijdagmorgen 22 oktober om 7.00 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Wittekruisweg in L [ Lees verder ]

ongeval rooseveltstraat leiden

Gewonde na aanrijding bij zebrapad

Leiden - Vrijdagmorgen 22 oktober om 7.30 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Rooseveltstraat in [ Lees verder ]

nieuws biesterweg eindhoven

Forse brand in restaurant in centrum

Eindhoven - Vrijdagmorgen 22 oktober tegen 3.15 uur was brand ontstaan in een restaurant aan de Biesterw [ Lees verder ]

brand lekstraat schiedam

Brand ontstaan tijdens werkzaamheden op dak

Schiedam - Donderdagavond 21 oktober rond 22.50 uur was brand ontstaan op het dak van een woning aan de [ Lees verder ]

ongeval mallegatbrug gouda

Automobilist raakt van dijk belandt op zijn kant

Gouda - Vrijdagmorgen 22 oktober tegen 0.40 uur heeft een eenzijdig verkeersongeval plaatsgevonden aan d [ Lees verder ]

brand treublaan amersfoort

Opnieuw brand in deelscooter van Go-Sharing

Amersfoort - Vrijdagmorgen 22 oktober tegen 0.10 uur is een deelscooter van Go-Sharing opnieuw in vlamme [ Lees verder ]

brand johannes brandsmaweg leeuwarden

Welkomstbord in brand

Leeuwarden - Donderdagavond 21 oktober tegen 21.40 uur was brand ontstaan in een reclamebord aan de Joha [ Lees verder ]