28-09-2020 07:57

Brandalarm afgegaan door stoom van douche

MAARSBERGEN - Vrijdagmorgen 28 augustus rond 3.45 uur was het brandalarm afgegaan bij een hotel aan de Woudenbergseweg - N226 in Maarsbergen.

Uit onderzoekt blijkt dat de rookmelder was geactiveerd door stoom van een douche. De brandweer heeft een controle gedaan in het pand. Al snel kon de brandweer weer retour.

Provincie Utrecht Meer nieuws uit provincie Utrecht

Gerelateerde nieuwsitems

brand aardbeistraat eindhoven

Brand in schuur met gasflessen

Eindhoven - Maandagmorgen 28 september rond 7.20 uur was brand ontstaan in een schuur aan de Aardbeistra [ Lees verder ]

brand serooskerkseweg - n57 burgh-haamstede

Grote uitslaande brand in loods

Burgh-Haamstede - Zondagavond 27 september rond 23.25 uur is brand ontstaan in een loods aan de Serooske [ Lees verder ]

ongeval brederolaan waddinxveen

Bestuurder van scootmobiel rijdt tegen paal en raakt gewond

Waddinxveen - Zondagavond 27 september rond 21.55 uur is een bestuurder van een scootmobiel tegen een pa [ Lees verder ]

natuur prins hendrikweg noordwijk

Flinke tak valt uit boom

Noordwijk - Zondagavond 27 september rond 21.20 uur is aan de Prins Hendrikweg in Noordwijk een tak van [ Lees verder ]

nieuws garmingerstukken garminge

Gaslucht waargenomen naast woning

Garminge - Zondagavond 27 september rond 17.55 uur werd naast een woning aan de Garmingerstukken in Garm [ Lees verder ]

schietincident spoorstraat schiedam

Schoten gelost bij verkeerslicht

Schiedam - Zondagavond 27 september rond 17.45 uur heeft een schietincident plaatsgevonden aan de Spoors [ Lees verder ]

nieuws carry pothuiserf voorschoten

Brand redt kat van het dak

Voorschoten - Zondagavond 27 september rond 17.55 uur heeft de brandweer een kat na acht uur van het dak [ Lees verder ]

brand soetendaalsekade rotterdam

Drugslab in garage ontdekt na rookmelding

Rotterdam - Zondagmiddag 27 september heeft politie bekendgemaakt een drugslab te hebben aangetroffen gi [ Lees verder ]

brand de la reylaan gouda

Brand in woning

Gouda - Zondagmiddag 27 september rond 17.05 uur zou brand zijn ontstaan in een woning aan de De la Reyl [ Lees verder ]