01-07-2022 00:59

BURGH-HAAMSTEDE - Donderdagmiddag 3 februari om 14.45 uur was een gaslekkage ontstaan in een hotel aan de Torenweg in Burgh-Haamstede.

Uit voorzorg werd het hotel ontruimd. Twee personen voelde zich niet lekker. Ze werden nagekeken door de ambulancedienst. Brandweerlieden hebben metingen gedaan. Het betrof een lekkage in de CV-ketel. De gaskraan werd tijdelijk afgesloten.

Medewerkers van het hotel hadden vandaag net een BHV-cursus gehad. Een installateur gaat het incident verder afhandelen.

Provincie Zeeland Meer nieuws uit provincie Zeeland

Gerelateerde nieuwsitems

brand rijsdijk rhoon

Brand in slaapkamer van woning

Rhoon - Donderdagavond 30 juni om 21.55 uur is in een woning aan de Rijsdijk in Rhoon brand ontstaan. D [ Lees verder ]

natuur molenstraat rijssen

Straten onderwater door hoosbui

Rijssen - Donderdagavond 30 juni rond 20.50 uur zijn meerdere straten onderwater komen staan door een ho [ Lees verder ]

ongeval robinsonstraat leeuwarden

Automobilist botst tegen woning

Leeuwarden - Donderdagavond 30 juni tegen 20.30 uur heeft een eenzijdig ongeval plaatsgevonden aan de Ro [ Lees verder ]

brand ankrot enschede

Blikseminslag zorgt voor brand op dak

Enschede - Donderdagavond 30 juni rond 20.10 uur was brand ontstaan op een dak van een woning aan de Ank [ Lees verder ]

brand fagotweg middelburg

Elektrische bezorgwagen Picnic vliegt in brand

Middelburg - Donderdagavond 30 juni om 20.00 uur is in een elektrische bezorgwagen van Picnic brand onts [ Lees verder ]

ongeval langsteeg sint geertruid

Persoon overleden bij ongeval

Sint Geertruid - Donderdagmiddag 30 juni omstreeks 15.15 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Lan [ Lees verder ]

nieuws vlietweg leiden

Paard met kraan uit sloot getakeld

Leiden - Donderdagavond 30 juni omstreeks 18.15 uur werd de hulp voor de brandweer ingeschakeld om aan d [ Lees verder ]

nieuws zuid-hollandlaan den haag

Ontsnapte tbs'er Pompekliniek aangehouden bij Esso-tankstation

Den Haag - Donderdagavond 30 juni is één van de ontsnapte tbs'ers, Luciano D., uit de Pompekliniek in [ Lees verder ]

brand veluwezoom almere

Veel rook uit bedrijfspand na brand

Almere - Donderdagmiddag 30 juni rond 15.50 uur is in een bedrijfspand aan de Veluwezoom in Almere brand [ Lees verder ]