26-02-2024 22:30

TERNEUZEN - Woensdagavond 7 februari om 19.25 uur werd een vreemde lucht geroken in een zorgcentrum aan de Alberdingk Thijmstraat in Terneuzen.

Meerdere brandweervoertuigen werden ingezet. Brandweerlieden hebben onderzoek gedaan in het zorgcentrum. De vreemde lucht bleek afkomstig van een poetsmachine die gebruikt wordt tijdens het schoonmaken.

Provincie Zeeland Meer nieuws uit provincie Zeeland

Gerelateerde nieuwsitems

brand lange noodgodsstraat gouda

Schoorsteenbrand snel onder controle

Gouda - Maandagavond 26 februari om 19.50 uur was brand ontstaan in een woning aan de Lange Noodgodsstra [ Lees verder ]

ongeval liessentstraat uden

Automobilist en pakketbezorger botsen op elkaar

Uden - Maandagmiddag 26 februari omstreeks 17.55 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Liessentstr [ Lees verder ]

brand prinsenstraat rijssen

Brandweer ingezet voor brand in schoorsteen

Rijssen - Maandagmiddag 26 februari rond 16.50 uur was brand ontstaan in een schoorsteen aan de Prinsens [ Lees verder ]

ongeval rijksweg a15 r 165,0 bemmel

Meerdere voertuigen betrokken bij ongeval

Bemmel - Maandagmiddag 26 februari rond 16.40 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Rijksweg A15 i [ Lees verder ]

nieuws stationsstraat velp

Wietplantage aangetroffen naast politiebureau

Velp - Maandagmiddag 26 februari tegen 15.00 uur is een wietplantage aangetroffen aan de Stationsstraat [ Lees verder ]

brand grote bisschop heino

Brandweer blust brand in schuur

Heino - Maandagmiddag 26 februari omstreeks 14.55 uur was brand ontstaan in een schuur aan de Grote Biss [ Lees verder ]

brand dr. w. dreeslaan ede

Autobrand in parkeergarage van ziekenhuis

Ede - Maandagmiddag 26 februari tegen 14.55 uur was brand ontstaan in een geparkeerde auto aan de Dr. W. [ Lees verder ]

brand meester kuijpersstraat kerkrade

Auto in brand tijdens het rijden

Kerkrade - Maandagmiddag 26 februari rond 14.25 uur was brand ontstaan aan de Meester Kuijpersstraat in [ Lees verder ]

brand skildyk weidum

Brandweer ingezet voor vergeten pan op het vuur

Weidum - Maandagmiddag 26 februari rond 14.20 uur was brand ontstaan in een woning aan de Skildyk in Wei [ Lees verder ]