17-05-2022 22:16

SCHIEDAM - Donderdagmiddag 22 april rond 17.30 uur was brand ontstaan in een keuken van een appartementencomplex aan de Mozartlaan in Schiedam.

De brand woedde in een appartement op de vierde etage. Vermoedelijk is de brand ontstaan door kookactiviteit. De brandweer heeft de brand geblust.

Een persoon is gecontroleerd door het ambulancepersoneel op rookintoxicatie. Salvage kwam later de middag voor de afhandeling.

Provincie Zuid-Holland Meer nieuws uit provincie Zuid-Holland

Gerelateerde nieuwsitems

brand het laantje noordwijk

Brandend karton snel geblust

Noordwijk - Dinsdagavond 17 mei omstreeks 20.40 uur was brand ontstaan in karton aan de Het Laantje in N [ Lees verder ]

brand zuilestein ede

Woningbrand trekt veel bekijks van omwonenden

Ede - Dinsdagavond 17 mei tegen 20.55 uur was brand ontstaan in een woning aan de Zuilestein in Ede. In [ Lees verder ]

ongeval de steupel reeuwijk

Traumateam ingezet voor medische incident op straat

Reeuwijk - Dinsdagavond 17 mei rond 19.35 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de De Steupel in Reeu [ Lees verder ]

brand willem de zwijgerstraat weert

Tweede etage appartement vat vlam

Weert - Dinsdagavond 17 mei rond 19.30 uur was brand ontstaan in een woning aan de Willem de Zwijgerstra [ Lees verder ]

nieuws houtkrocht noordwijk

Hennepkwekerij aangetroffen in woning

Noordwijk - Dinsdagmorgen 17 mei werd een hennepkwekerij ontdekt in een woning aan de Houtkrocht in Noor [ Lees verder ]

brand brouwerskampweg son en breugel

Gewonde bij brand en ontploffing in gebouw

Son en Breugel - Dinsdagmiddag 17 mei omstreeks 17.15 uur was brand ontstaan in een gebouw aan de Brouwe [ Lees verder ]

ongeval hoendiep groningen

Overleden persoon aangetroffen in het water

Groningen - Dinsdagmiddag 17 mei omstreeks 17.15 uur werd een overleden persoon aangetroffen in het wate [ Lees verder ]

brand willem buytewechstraat rotterdam

Brand op dak van appartementencomplex

Rotterdam - Dinsdagavond 17 mei omstreeks 18.10 uur was brand ontstaan op een dak aan de Willem Buytewec [ Lees verder ]

brand de deel gouda

Droog gekookte pan zorgt voor rookontwikkeling

Gouda - Dinsdagmiddag 17 mei tegen 17.40 uur was brand ontstaan in een woning aan de De Deel in Gouda. [ Lees verder ]